fredag 10 augusti 2012

Vilken dag...

Vi kom hem vid 22.15 efter Zumban igår och sen försökte jag packa lite...
Duschade kl. 23.45...
Lade mig vid midnatt och 00.20 sms:ade jag upp till ungarna att de skulle stänga av tv:n och sova!!!

4.50 ringde klockan och både jag och maken upp...kokade kaffe och fixade med hundarna.
Jobbade från 6.30-13.30 och sen hem och få in allt i bilen.
18.20 anlände vi till Rättvik och nu är jag ganska trött...

Dagens mat:
12.15 - Kanelplättar
20.00 - en korv med västkustsallad och några baconinlindade dadlar

Lite sockerchock idag med dadlar och två Rabarbercider...men gott var det!
Får väl lida för det imorgon när jag vaknar svullen av vatten som en gris men ingen större skada skedd!!!
Imorgon blir det ägg, bacon & bea - ska äta frukost i "normal tid" - dagens intag var alldeles för klent...
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar