fredag 19 april 2013

Just nu...

...har jag landat i soffan!
En mycket inspirerande dag på styrelseutbildningen är avklarad och jag har massor av idéer jag vill förverkliga!

Kom hem vid 16.30 och vände bilen mot Karlstad...nu står i hallen: en ny varmluftsugn och en induktionshäll!
När vi bytte kök för ett antal år sen så vägrade jag induktion och touch - skulle ha "vanlig" häll och "riktiga" vred som satt på ugnen...men man kan ju tänka om!!!

Alvina fick även en fin klänning till examen så hon är helnöjd!

Nu ska jag snart ta min nackspärr, min onda hals och min täta snok och krypa ner i sängen - sov gott och trevlig helg!

(Förresten - blev glatt överraskad när jag kom hem och upptäckte att jag hade tre grytor i olika storlekar som fungerar på hällen - tänkte ju inte på att man skulle ha magnetiska grytor till den...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar