söndag 21 april 2013

Snart ny vecka a'la LCHF!

Kan meddela att TULLAMORE DEW hjälper mot nackspärr, skallebank och förkylning - känner mig mycket bättre idag!!

Tyvärr ingen fungerande spis ännu men jag smet bort till mina svärföräldrar och stekte massor att Tacofärs så det räcker tills imorgon med!

Edvin hade fotbollsträning och jag passade på att storhandla så nu är kylskåpen på Kungsjöbacken påfyllda igen!
i morgon skriver jag matsedel igen - denna vecka ser mer normal ut än förra - om jag bara får igång min "spis"...
Grillning står på schemat i morgon kväll - har lagt en fransyska på "mörning" sen i fredags så den blir bra med en sallad i morgon!

Funderar på att bryta den periodiska fastan och äta frukost denna vecka då jag känner att jag ätit alldeles för lite när jag varit sjuk - nu får det bli ordning på torpet igen...

Välkommen en ny vecka!

(Valpisarna fyllde sex veckor under helgen!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar