lördag 20 april 2013

Tråklördag...

Idag har jag haft ut valparna i hundgården på dagen så jag kunde städa lite...
Efter det var jag helt slut och sov två timmar.
Det verkar inte som förkylningen vill ge med sig alls...kommer inte ihåg när jag var så här dålig sist...nackspärr, ont i huvudet, rosslig i bröstet, jobbigt att andas, tät i näsan och en brinnande hals - rösten är nästan borta och jag känner mig "överkörd".

Har inte fått ugn och spis inkopplad än men imorgon antagligen - hoppas!
Henric "roliga kompis" skämtade och tyckte synd om mig: jobbigt för Malin att inte ha nån fungerande spis - nu vet hon ju inte vart hon ska vara!!! :0)

Det har mest varit i sängen och i soffan idag...
Nu har jag gått in på "ny medicin" = TULLAMORE DEW - hoppas den botar allt och jag vaknar som en ny människa imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar