onsdag 15 maj 2013

Härlig dag!!!

Började dagen med att yla till Gogol Bordello när jag åkte över Munkforshöjden på väg till Dömle på kurs. Tillbringade dagen på Dömle Herrgård och kurs för nya styrelsemedlemar i Lärarförbundet.
Att få lunchen LCHF anpassad var inga problem: massor av gravad lax med grönsaker och en mycket god grön sås som det antagligen var avokado i.

Väl hemma på Kungsjöbacken hade maken kokat kaffe och bjöd på ostkaka.
Följde med bort till Nytäppa(som var vårt första hus i Gräs - där bor Henrics bror nu) och hjälpte till att sätta plantor på deras stora hygge. En mycket vacker kväll med utsikt över Grässjön.
Rota var med och sprang lös under två timmar så nu hoppas vi att hon sover gott inatt...
Myggfritt sa jag först men när jag var klar och väntade på de andra satte jag mig i mossan i skogskanten och då kom det en hel hög jättemyggor...

Åt falukorv och liiiite bruna bönor till kvällsmat.

Dags att sova snart - imorgon: nya dag - nya möjligheter!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar