tisdag 7 januari 2014

Omställning - dag 3

Idag var det dags att börja jobba igen!
Började sex idag och då måste jag åka vid 5.20 för att inte stressa...passade på att duscha och tvätta håret igår så jag kunde sova till 4.45.
Måste säga att det är väldigt skönt att somna nyduschad :0))

Dagens mat:
8.00 - omelett med champinjonstuvning(sista dagen...;0)
11.45 - lite köttgryta, ostgratinerade ärtor & kikärtor med soltorkade tomater
16.00 - stekt entrecote av älg, rotfruktsgratäng & kall beasås
18.30 - kaffe & en halv daim...(!!!!???)
20.00 - ett litet glas Rose

Analys:
Fortfarande omställning och målet är att äta mer och bättre + mer fett.
Gick väl sådär idag...
Bra start med frukost och lunch. Hade fixat Bananofee i glas till födelsedagspersonalen idag och det var inte svårt att tacka nej till.
Kom hem till familjen som inte ätit middag än och fast jag inte var hungrig åt jag för att det är trevligt när alla är samlade...
Till kaffet slängde maken fram en halv daim som slank in...och den hade jag klarat mig bra utan OCH KOMMER ATT GÖRA I FORTSÄTTNINGEN!!!

Ingen träning idag då det räckte att börja jobba ;0)
Imorgon börjar barnen skolan igen och jag ska jobba fackligt och sen klippa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar