onsdag 8 januari 2014

Omställning - dag 4

Åhhh - idag har jag varit och klippt mig!
Ville ha en tid så fort som möjligt och denna frisör har oneline-bokning så jag beställde en tid i söndags. Alvina klippte sig där i somras och var supernöjd!
Kom dit med andan i halsen och bad om ursäkt att jag var där i sista sekund.
"Vill du ha håret tvättat?" frågar en glad tjej
Gärna svarade jag och tänkte samtidigt att det här blir nog dyrt men ok...
Lutade mig bakåt och tjejen frågade om hon skulle fälla upp benen och sätta på massagen...MEN GUD! Jag trodde jag skulle somna - härligt!

Bestämde mig för att behålla längden och klippa upp bak(för att få volym - har ju inget bakhuvud... ;0)
Sneddade även luggen lite då den alltid varit längst då jag sparat ut en kortare page.
Mycket nöjd med resultatet och betalade 350kr vilket det var väl värt!!!

Dagen mat:
6.45 - 1dl turkisk yoghurt med lite valnötter och kanel, två tjock skivor julskinka, kaffe, vatten, 5000IE D-vitamin och Magnesium

16.30 - Tacosoppa med crème fraiche & cheddarost

Analys:
Jobbade fackligt idag och då min kollega hade förhinder satt jag halva dagen på min förskola för att sedan gå till expeditionen. Hade ingen lust att gå ut och äta själv så jag hoppade över lunchen vilket gjorde att jag var ganska skakig när jag kom hem efter enbart kaffe.
Åt Tacosoppa som inte var speciellt fet men smälte ner lite smör i.
Nöjd för resten av kvällen!
Ingen motion idag heller men imorgon ska det bli en kvällspromenad!

Har gjort en Älgstek i ugnen och fixat Räkpaj till frukost som jag ska bjuda min arbetskompis på - tror hon har lite funderingar på LCHF?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar