måndag 17 mars 2014

Sugen på nya träningskläder!

Har länge tränat i 3/4 långa tights men har återupptäckt vad skönt det är när de går ända ner!
Har tränat i mina gamla urtvättade Craft nu och resåren upptill är inte okay så jag springer och drar upp dem hela tiden...
Min tunna träningsjacka är inte heller skön längre att jogga i - funderar på träningströja istället?!
Träningskläder ska vara sköna!
Ev kostar jag på mig ca 900kr på XXL efter studierna på fredag...!

Utskor har jag som jag är nöjd med: Asics med goretex men skulle behöva nya inneskor vid aerobisk träning. Känns som att stötdämpningen fungerar bra fortfarande men sulorna har blivit så halkiga(gamla och stela???) Det får bli till hösten då det bara är ett Zumbapass kvar och på gymmet duger de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar