måndag 20 juni 2011

Vi blir fler och fler som äter LCHF!

För 11 dagar sedan passerade jag 5000 sidvisningar - nu är det snart 7000!
Jättekul att många är inne och läser!
Jag är inte den som "predikar" om mitt sätt att äta men om nån i min närhet är intresserad så vill jag gärna dela med mig - vi kan tipsa varandra om bra råvaror och nya recept.

Vill gratulera min väns blivande man JÖRGEN som minskat sitt omfång med 10cm på 13 dagar med nya matvanor - jag antar att han MÅR bättre oxå - GRATTIS!

En nära vän som haft ätstörningar ÄTER nu regelbundet och MÅR bättre?!!!!
(Kram till dig - du vet vem du är!)


Min mamma & pappa har oxå sett många fördelar med LCHF - mamma slipper en del av sin medicin mot högt blodtryck och struma(kan säkert minska ännu mer) + att de lagar en massa god mat tillsammans!


Vi blir fler och fler som inser att socker, mjöl och annat "skit" inte är bra för vår hälsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar