fredag 20 januari 2012

Äntligen fredag!

Sitter med en kopp varm choklad gjord på grädde, ekologisk helmjök, kakao,kardemumma och lite sukrin
Frukosten bestod av en omelett med skinka och ädelost

Börjar inte förrän 10 idag men mina barn ska ju upp 6.00...
Väckte dem och fixade frukost - sen lade jag mig faktiskt med kläderna på och halvsov fram till 8...

Skulle kolla på DEBATT om LCHFSVTplay men helt plötsligt dog datorn.

På väg till jobbet kom jag på att jag kan sätta på play i mobilen så jag lyssnade på vägen!

Denna helg ska jag ta igen lite sömn känner jag...
Förra veckan var det mycket sorg efter min älskade IVAN och sova och mat blev inte som vanligt...
Denna vecka har jag kommit i säng alldeles för sen - sovit som en död - men alldeles för få timmar(typ 5 timmar/natt - jag behöver mer) och haft mycket inplanerat:
Ikväll slutar jag 17 och då ska jag krypa i OnePiecen när jag kommer hem och försöka få lite ordning hemma, laga lite mysmat och ta ett glas rött - sen SOVA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar