lördag 21 april 2012

Fredag kväll

Efter en hektisk arbetsvecka slutade jag vid 13.00 och åkte direkt till Hagfors för utvecklingssamtal med dotterns mentor - Alvina når målen i alla ämnen och tycker att engelska är extra roligt så han ska få utveckla det ämnet ännu mer under mentorstid.

Storhandlade för nästkommande vecka och hämtade en nytvättad bäddmadrass på kemtvätten.

Efter att ha pressat in alla varor i kylskåpet hann jag med en Powernap på 15min innan det var dags att skjutsa Edvin till discot på Sunnemo skola.

19.30 bjöd vännerna på Sandbäcken på mat och skumpa för att fira Brynäs seger - alla vi andra håller på Färjestad men tackar gärna JA till fest!!!!
 
En jättegod kycklinggryta med grädde, parmesan och bacon serverades + korvar & ostar.
Till kaffet fick jag chilitryffel serverat på prinsesstallrik!
Tack Isa & Lennart för en trevlig kväll ♥
(Lennart hade tom fixat lågkolhydrats öl Spendrups Bright till mig)

(Lägg märke till den lilla väskan mellan champagneflaskorna som Lennart sytt i slöjden som liten - med Brynäs färger!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar