torsdag 10 maj 2012

Hej tjejer!!!

Vinkar till mina goa gympatjejer från
Gräs & Sunnemo och tackar för
en trevlig avslutning ikväll!
Jag bjöd på LCHF-mat och vi hade tid att prata lite istället för att bara svettas ;O)

Länkar till recepten här men de finns även i menyn till vänster under respektive rubrik

Mozarellagratäng



Tack för vinflaskorna - helt rätt gåva till mig!





HÄR finns länkar till tre goda brödrecept - det vi pratade om ikväll kallar jag "hårt bröd" och är den varianten jag och Isa gjort på det receptet som fanns i Moniques bok - klicka vidare!

2 kommentarer:

  1. Har varit på Konsum och köpt Fiberhusk,linfrö och solroskärnor. Nu ska här bakas.......... hälsningar Anette Lavén Iliev

    SvaraRadera
  2. Hej, Malin. Vill bara tacka för en bra blogg m mycket inspiration. Hoppas alla snabbt kryar på sig. Kram Ingela

    SvaraRadera