torsdag 2 augusti 2012

Höstutmaning!!!

Jag har antagit utmaningen hos Emelie och LIV UTAN SOCKER
Mitt mål är att minska 3kg till på 8 veckor.

Det är segt nu på sluttampen och jag har pendlat mellan 72-74 senaste 2½åren så jag har iallafall hålt viken!
(vägde faktisk över 82kg för 3år sedan - hua...)
Målet är alltså att komma under 70kg.

Vikten är egentligen inte det viktigaste - psykologiskt sett vill min hjärna att vågen ska visa 65kg men kroppen omfördelar cm här och där och jag känner mig kroppsligt ganska nöjd som det är men lite mindre fett gör inget...;O)...och mer FAST i kroppen vill jag vara!

Efter semestern så har jag börjat jobba igen och då kommer man in i vardagsrutinerna igen så min strategi är:
LCHF i kombination med Periodisk Fasta under veckorna när jag jobbar(äter mina mål mellan 12-19.30)
Mindre alkohol(!) och promenader/annan träning.

Vill ni vara med så kan ni anmäla er HÄR - det finns även en Facebook grupp man då kan få vara med i där vi peppar varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar