fredag 17 augusti 2012

LCHF: Dagens mat

Innan jag skrev klart förra inlägget kom min kära granne Jenny på besök :O)
Hon skulle plocka vinbär hos mig och hade med en cider som sällskap...så jag blandade en Redbull Light & Vodka...
Blev inte mycket till gräsklippning...men en början iallafall!
Vår åkbara har gått sönder så jag lånade svärfars självgående - himmel vad den gick fort!
Imorgon ska jag stätta på mig stegräknaren(om jag hittar den...) och stoppa in en ny bok i mobilen och klippa klart!

Dagens mat:
12.00 - två kokta ägg, dillmajonnäs, pizzasallad och extra smör
17.30 - Blåmögelost och salami + en RedBull Light & ett antal cl vodka...
21.00 - några ostchips dippade i creme fraiche med vitlök(var inte sugen nog för tacos...)
Med tanke på dagens halvdåliga matintag kör jag frukost imorgon: KanelPlättar blir det!


(Hade föresten sprängande skallebank vid 11.30 idag och trodde jag skulle bli sjuk men då påminde Laila i köket mig om att jag antagligen inte druckit nåt kaffe idag = SANT!!
Försov mig ju och gick sen direkt till skogen med min barngrupp när jag började jobba...
En dubbel kaffe med grädde och huvudvärken var som bortblåst...)

Nu tar jag tidig natt! Klockan är 22.25 och det ska bli underbart att sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar