måndag 20 augusti 2012

Välkommen måndag!

Vilken dag...
Startade dagen med att prova Bullet Coffey (hur det nu stavas...)och döm om min förvåning när jag senare under dagen läser massor av inlägg på olika sidor om för och emot denna dryck...bara för att jag provade den idag... ;O))

Började nya schemat på jobbet med en mastodontdag: 7.30-16.30
Inte så superlång eller sen men man är med under alla måltider(jobbar på förskola) på dagen och jag har ännu inte vant mig vid sorlet av barnröster efter semestern...
Lägger man till att mina egna barn började skolan idag och maken är bortrest så det blev lite stressigt i morse så blev kontentan att jag är helt mör nu... :O)

Hemma 17.15 - for till affären och köpte mjölk, snus & grädde.
Lämnade återvinningen och sen gick jag och Alvina en 50 min promenad med stavar och hund.

Fixade middag vid 19.45 och fick lite tid framför Robinson med barnen och fick höra hur deras dag varit.
Nu sover de gott sen straxt efter 21 och jag måste oxå komma isäng - imorgon väntar studier på universitetet: kursstart för Förskollärarlyftet II -  VI KANSKE SES imorgon MARIA(?)
 
Dagens mat:
6.15 - Bullet Coffey
12.00 - Tacopaj
17.30 - Citronvatten, salami & Brie
19.45 - Tacopaj (ja lite tjatigt blev det men...)

1 kommentar:

  1. Ja vi sågs ju:)) jättekul att träffa dig på riktigt!! Ses imorgon! / Maria

    SvaraRadera