lördag 8 september 2012

Min lördag!

Skulle sova länge idag när det var helg - tror nämligen att man kan "sova igen" lite av det man missat under veckan genom att sova några timmar längre på lördagen...

Vad hände då såklart??? Klarvaken 6.30...

Låg kvar i sängen och somnade till slut om och vaknar 9.45...det var ju inte riktigt vad jag tänkt mig...

Röjde undan lite och satte på tvättmaskinen.
Alvi gick till en kompis och jag och Edvin for till Hagfors för att införskaffa lite presenter - det vankades barnkalas på em!
Hade tydligen missat att leksaksaffären hade återinvigning idag med massor av erbjudanden så det blev en rolig sak till jobbet + det gulliga armbandet till mig! Saknar min älskling som åter dragit norröver på jakt...
"Gråter" inte lika mycket när boxen blir påfylld sen... ;O)

Skulle klippa klart gräsmattan under em men det kom världens hagel/regnskur så det får vänta.

Dagens mat:
11.00 - Kardemummakaffe med grädde + ost & salami
15.00 - Två avocado med räkost
19.00 - Tacoomelett

Edvin och jag har myst i soffan iförda onepiece och tittat på "Snövit & de åtta dvärgarna"... Imorgon blir det halv arbetsdag i slaktboden och sen hinner jag se sista matchen i Edvins fotbollscup!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar