lördag 20 oktober 2012

LCHF: Dagens Brunch

Skulle jagat idag men tog mig inte ur sängen imorse...
Ont i halsen, tät i luftrören och ont i skallen - förkylning på gång?
Pratade med pappa sen och han känner av allergin nu pga alla blöta löv som bildar mögel ute så det är nog det jag känner av!

Ont i händerna och ena armen oxå...29/10 har jag fått tid för att testa "nervfunktionen"(?) - får se vad det visar...

Nej nu får det vara slut på självömkan!!!
Har ätit en god Brunch vid 11.30 som bestod av Äggröra på två ägg smaksatt med Franska örter, 1/2 paket bacon, en avocado och Lallerstedts bea - står mig nog tills ikväll på detta!

Har satt på tvättmaskinen och funderar på att stöda "under trappan" = få bort sommarjackor & skor + se vad som finns som passar hösten och vintern.
Måste nog köpa ett par höstskor till Edvin och en vinterjacka till Alvina - sen finns nog det mesta!!!

Först ska jag bjuda mig på kaffe hos Bästaste Isa och Jenny! De ska göra Äppelmust och jag kan tjata lite under tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar