fredag 9 november 2012

Min fredag & dagens mat!

Startade dagen med två kokta ägg och majjo vid 7.30
12.00 blev det stekt fisk, gröna ärtor och kall underbart god sås med dill!
Jobbade till 17 och sen snabbt hem till byn - Edvin skulle iväg på disco och Alvi & jag fort till badhuset och simmade under tiden. 30 längder för mig och 23 för Alvi - Underbar start på helgen!!!
Hemma igen lagade jag het currykyckling med chili & vitlök + en stor klick creme fr.

Nu har jag myst i soffan med två rutor mörk choklad - dax att krypa under duntäcket - imorgon blir det långpromenad :O)

(det bästa med att skriva matsedel är att man vet att det finns livsmedel hemma till en viss maträtt MEN att man kan ändra sig om andan faller på och man hittar nåt annat gott!!!)


Vägen till jobbet var härligt isig i morse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar