onsdag 7 november 2012

Ny dag - nya tag!

-
Ont i händerna - höger domnar under dagen vi lätt ansträngning...
Benkryp om natten så hela sängen skakar...
Summan av detta blir: mycket trött på fm och lägre stresstolerans...
Ingen matlust och obefintlig inspiration att laga mat...

+
Jag älskar hösten!!!
Jag har en "receptbank" - det är bara att välja och tillaga!
Förövrigt är jag frisk och eksemet är bättre!

Åtgärder:
Skriv matsedel
Minska på kaffe & snus
Mera nyttigt fett!
Planera veckan så det inte blir så stressigt
Skriv "To-do-listor" över viktiga saker och bocka av - då behöver jag inte hålla allt "i huvudet"
Promenera i skogen
"Företaget Hemmet" stänger för dagen senast 19.30 och då är det "min tid"
Kom i säng tidigare!!!
--------

Det var skönt att idag börja 8.30 så morgonen blev lugn!
Har idag chockat kroppen och brutit den Periodiska fastan(jag kör 12-20 i vanliga fall)

Gick upp 6.00 och väckte barnen.
Nu har jag ätit 2 stekta ägg, 1/2 paket bacon, citronmajjo och en stor kopp te!
En D5000IE och en Omega3 Forte(kanske ska ta 2 i fortsättningen..)

30 min innan jag ska åka till jobbet - ska se om jag har nån ljudbok att ladda i mobilen!

Ha en trevlig dag alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar