torsdag 1 november 2012

Summering av veckan!


Blus, Transparent blus med stendekor vid...

http://www.putfeetfirst.com/medias/sys_master/9103167586334.jpgMåndag
Vaknade till ett vitt landskap!
Barnen har höstlov och de fick följa med till Karlstad och träffa sina kompisar som bor där.
Jag åkte till Fysiologiska kliniken för att göra ett "nervtest" på mina händer.
Elektroder som fästes på olika punkter och sen skickades ström emellan - obehagligt...
Fick inget svar på hur det gick för det ska en doktor meddela inom två veckor men jag kände tydlig skillnad i reaktion på höger och vänster.

Känseln är iallafall tillbaka i armen och nu är det bara fingrarna som värker och är stela.
Fikade med Åsa på sjukhuset och träffade sedan Jenny med familj ute på Bergvik.





Efter mycket provande hittade vi äntligen en vinterjacka till Alvina på Stadium - EN KVAR som passade och lyckades vara i hennes storlek = WARP 990kr...
Alvina fyller 13år på fredag och fick även köpa sig två par skor och en snygg svart blus inför helgens 40årskalas! (Grattis ISA♥)







Tisdag - Onsdag
Jobba - äta - sova - jobba....TRÄNA!

Torsdag
Jobbade halv dag idag!
Alvina har tre tjejkompisar här på myskväll med film och jag ska unna mig en kväll att "göra ingenting" - tror jag...


Måste visa det fina armbandet från PILGRIM jag fick av Henrics familj - helt i min smak!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar