torsdag 3 januari 2013

LCHF: Dagens mat

Lite mycket klädsnack i bloggen...sorry!!!

9.00 - Kaffe + några skinkskivor
fm(?) - 2 kaffe med mjölk + en liten rund mintchoklad på IKEA
15.00 - Kebab med sås och lite sallad på MAMA's
21.30(?) - Kyckling med ugnsgratinerade auberginskivor

Skulle göra lättvindigt och istället för Mozarellagratäng skivade jag aubergin och stekte i smör.
Lade skivorna i en form varvat med Pesto och mozarella - in i ugnen.
Tyckte att det smakade väldigt annorlunda och starkt(?)...upptäckte att det inte var Pesto utan Red Hot Curry Pasta jag brett på under osten...men det blev gott ändå!!!

Idag har jag, Siv & Edvin varit en tur till Karlstad. Det blev IKEA och lite klädaffärer + Rusta(där jag nog inte varit på 8år???)
Kom hem med ett nytt toalock i svart trä, en hög tröjor och en ny mössa till Edvin från POP och ett halsband till mig - nöjd!
Dax att sova - imorgon är det fredag och dags att röja lite i huset!!!
Väntar med spänning på att få börja mitt nya jobb på måndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar