onsdag 27 mars 2013

Onsdags inlägg!

Idag blev det en VAB dag hemma - Edvin vaknade i morse med nackspärr och kunde inte gå till skolan...typiskt att vi hade ALLA barnen på förskolan idag och ingen vikarie tillgänglig MEN jag måste komma ihåg att mina barn ALLTID GÅR FÖRST även om jag älskar mitt jobb...
Henric hade redan jobbat en halvtimme så det kändes inte som ett alternativ att han skulle avsluta och åka hela vägen hem...

Kl.13 for jag iallafall in till "stan" för besiktning av HiLuxen - där bjöds på Cappucino medans man väntade!!! Två spindelleder blev det tyvärr men det var det första på 3år och min V70 gick ju igenom utan anmärkning i höstas(för första gången på tre år tror jag...)

Dagens mat:
fm - brieost, salami & Fikonbalsamvinäger + massor av vatten & en D-vitamin 5000IE
em - en hamburgare med ost, lökringar och dressing
Däremellan fika: "Falsk mortoskaka" & kaffe

Nu har jag äntligen bestämt mig för att köpa min efterlängtade IPAD - jag fick ju pengar av släkt & vänner när jag fyllde 40 före jul men har ej kommit till skott.
Nu när vi fått vår på jobbet så vill jag verkligen ha EN EGEN!!!

Just nu: 3990kr på SIBA för en 4:a med 16GB minne(tänker köpa en trådlös hårddisk oxå så jag behöver inte mer minne!)

Nu ska jag ta en tur ut "på ägorna" och hämta in lite påskris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar