lördag 9 mars 2013

Veckouppdatering!

Började veckan med att vara hemma 48 timmar för ev. magsjuka...
Alvi kräktes i söndags morse och jag mådde skitilla i söndags kväll...lade mig med kläderna på i soffan på övervåningen vid 21.30 och rörde mig inte förrän 11 dagen efter...
Hade jag bara vänt mig över kanten hade jag säkert kräkt men jag är ju livrädd!
Edvin klagade oxå för illamående och ont i magen men även han slapp kräkas.
Måndagen hade jag ont i hela kroppen och var matt men det verkade iallafall vara på väg åt rätt håll.
Tisdagen tillbringade hela familjen på sjön med pimpelfiske och korvgrillning - sämre kan man ha det när man är "sjuk"!

Jobbade på mitt underbara jobb resten av veckan och avslutade gårdagen med Räkor & Cola Zero = Fredagsmys!!! ♥
Vi äter ju alltid tacos på fredagar enligt barnens önskan men det var gott med något annat!

Nu väntar vi med spänning på nästa valpkull som borde komma inom de närmsta dagarna.
Jag har ju äran att döpa de små liven och förra kullen fick namn på bokstaven J med kennelnamnet KUNGSJÖBACKENS före - denna gång blir det namn på F har jag tänkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar