söndag 19 maj 2013

Söndag

Idag stod fotboll på schemat på fm.
Rota fick följa med och hon låg under en stol och sov mest hela tiden - första dagen med koppel och andra dagen hon åkte i buren bak i bilen - gick jättebra!

Bra gick det oxå för grabbarna i P11 Viking - de vann mot Deje borta med 3-0!

Jag är ju så glad att jag inte känner av pollenallergin men efter några dagar med värme och att det idag blåste massor gör att jag blir helt "seg i kolan" - att tänka logiskt och prata tydligt är inte min grej just nu...men hellre bara det är röda ögon, rinnande näsa och täta luftrör...
Sov två timmar(?) när vi kom hem...

Stekte korvar i olika former, stekte ägg, värmde lite Mozarellagratäng, hyvlade över kryddsmör och vips var jag helt mätt för resten av dagen!

Avslutade söndagskvällen med att faktiskt titta på hela hockeymatchen som den "medgångssupporter" jag är - GRATTIS SVERIGE!

Nu är det dags att släcka lampan - Rota snarkar redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar