onsdag 26 juni 2013

LCHF: Dagens mat

Onsdag
Frukost: yoghurt eller äggröra
Matlåda: stekt vitkål & köttfärssås
Barnen: spagetti & köttfärssås

Kvällsmys: Räkpaj (barnen: räkor)
-------------------
Idag stod uppackning av Lärarförbundets expedition på schemat! Jag och Lollo gjorde en kraftansträngning och fick allt klart!
Gick upp vid 6 och fick mitt första kaffe vid 9.30.
Skippade frukosten och åt lite Brie & Pastrami vid 16.30 - blev ju mycket mat igår och min filosofi är ju att äta när min kropp vill/behöver...
20.00 serverades räkpaj i Kungsjöbackens Kök.

Imorgon kommer en god vän på besök så då har jag planerat Räkpaj nån gång på fm och middag(som blir nåt med kyckling) på em/kvällen!

Fick en god nyhet på jobbet idag!
Nu är det dags att sova - klockan ringer om 6 timmar
(Där slog jag ihjäl en blodfylld mygga i mörkret,mitt på mobilens glas - Nice...NOT!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar