torsdag 4 juli 2013

Dagen idag...

...den glömmer vi...eller iallafall morgonen! :0(
Gick upp som vanligt 5.45 och fixade med alla hundar och fick på mig kläder och packade ryggsäcken. Precis när jag skulle åka 6.50(börjar 7.30 varje dag men har varit ledig mån-tis) så slog det mig att "Camilla är ledig idag...!?...???...
Panik...var det jag som var först???
Hittade inte nycklarna och visste inte när första barnet skulle komma...
Ringde Linn som besannade min mardröm och meddelade att hon inte har nån nyckel...
FÖRLÅT BÄSTASTE CAMILLA att jag ringde och väckte dig 7.15 för att låna nyckeln...hon bor bara ett stenkast från förskolan...
I slutändan gick det bra iallafall då första barnen kom 7.45... Men vilken morgon!!!

Väl hemma hittade jag nycklarna i ryggsäcken...fanns tydligen ett extra fack för att stoppa laptop eller IPad i...

Mina söta ungar överraskade med en sockerkick till kaffet då de plockat massor av smultron!
Alvi fixade vaniljgrädde och det blev även några jordgubbar.

Dagens mat:
13.00 - smultron/gubbar, grädde & kaffe
16.00 - hamburgare, tomat, gurka, lök & sallad
21.00 - kallrökt lax med pepparrotsphiladelpia och ett litet glas rött


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar