fredag 16 augusti 2013

5:2 - Fastedag 2 - reflektion

Andra fastedagen är gjord och det gick över förväntan! Fungerade bättre för mig med flytande!

Fick en anonym kommentar på min "Äggmjölkschoklad":

"Hej, jag blir lite nyfiken på din 5:2 och om det är viktminskning du vill ha. Den här drycken ger över 500 kcal så vad dricker du resten av dagen? Eller struntar du i kalorier? Ska bli spännande att höra hur det går. Lycka till!"

Jag vill just nu ha både viktminskning(semesterkilon...) och bra hälsa.
Då jag absolut inte vill hamna i nåt kaloriräknande och tycker att fasta innebär "flytande" och vill kombinera med LCHF blir det nog MIN VARAIANT av FET HÄLSA's förslag på "2:5" jag kommer att köra: 2 dagar i veckan(mån & tor) med så nära 0g kolhydrater jag orkar(och jag vill bara dricka de 36 timmarna) + 5 dagar LCHF!

Förutom "Äggmjölkschoklad" drack jag kaffe, och vatten med citron.

Hade inte tänkt väga mig förrän på måndag men "nuddade bara vågen" i morse och kan avslöja att den visade på minus!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar