onsdag 28 augusti 2013

Hektiska dagar!

Oj vad det blev tyst här...nu tror väl mina trogna läsare mor & far att jag gått under jorden?! :0)

Lördag: 
En heldag i Hagfors på Eldfestcup med sonen. Mellan 9-16.30 var det fotboll och hjälpa till i kiosken med försäljning av hamburgare mm - underbart väder så det blev en mycket trevlig dag!
Åtta lag var med och IKViking P12 slutade 5:a - min posivt tänkande son var helt nöjd: vi förlorade ingen match!!! (två oavgjorda och två vunna)

Kvällen tillbringade med kräftskiva på Bygdegården med start 19.00. Underhållning av Lennart som fixade ett "live-musikquiz" och trubadurerna Roy & Pernilla. Några pigga deltagare höll ut fram till att solen gått upp... ;0)

Söndag:
Efter mycket få timmars sömn(läs 3...) var jag pigg som en duracellkanin och klippte gräsmattan och målade vindskivorna hundgården.
På em kom älsklingen hem från björnjakten!

Måndag:
Planeringsdag på jobbet med efterföljande besök på Loka Brunn.
Fantastisk lunchbuffe med olika grönsaker, ugnsrostade blomkålssoppa och lax med kall örtsås.
Snabbt hem och hämta resten av familjen och iväg till Sunne på match. Avslutades med nästan hela laget på Sibylla - hemma 22.00...

Tisdag:
Jobbat och sen lagat matlådor hela kvällen

Idag:
Jobbat fackligt hela dagen. Då är det "äta ute" som gäller :0))
Thai-buffé även denna gång - mätt fortfarande!

...och så hade halva veckan gått - imorgon ser jag fram emot massage efter jobbet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar