torsdag 22 augusti 2013

Min torsdag!

Vaknade med två hängiga ungar...skolstartsbacillen?!
Edvin hade feber hela dagen igår och fick vara hemma idag - Alvi hade inte sovit knappt nåt och fick oxå stanna hemma... Nu ikväll är de iallafall mycket piggare så imorgon blir det skola igen!

Jag har jobbat och förberett för planeringsdagen på måndag.
Hann med en fika med min bästa Pillan!

Överraskade barnen med "köpe-pizza" när jag kom hem = populär mamma!

Hjälpe till att duka på bygdegården för helgens kräftskiva och sen har jag matat hundar och plockat lite här hemma.

Dagens mat:
11.45 - fiskgratäng & pizzasallad
20.00 - brieost, köttbullar & ost/chilikorv

Imorgon är det fredag och jag jobbar till 15 - ska hem och klippa gräsmattan + röja på gården.
Än är det lite sommar kvar men alla dynor, solstolar och färgburkar kan plockas in.
Ska försöka hinna måla det sista på hundgården innan kvällen avslutas i badtunnan på Sandbäcken!

Lördagen kommer att tillbringas på Eldfestencup i Hagfors när Edvin ska spela fotboll och sen avslutas med kräftskiva - ser fram emot helgen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar