söndag 1 september 2013

En tur till Karlstad!

Igår gjorde vi en mycket effektiv handlingstur i Karlstad!
Åkte hemifrån strax före 9 och var tillbaka före 14(nästan 2 timmar var restid...)
Detta var snabbt för att vara oss!

Alvina fick två par nya jeans(KappAhl) och löpartights & jacka på Stadium + en mascara.

Edvin behövde inneskor till gympan - stora fötter har han nu så det blev att köpa vuxenstorlek och inte junior - han valde ett par svarta SOC på Stadium.
Hittade även ett par regnbyxor Abeco på OBS! För 99(!)kr.

Henric köpte två vita t-shirt på J&J efter tjat från mig - han gillar INTE att handla...
En V-ringad till vardags och en med rund hals att ha under skjorta.

Jag köpte två "arbets-t-shirts" på Intersport - en vinröda och en svart.
Fyndade ett turkost linne på Naturkompaniet som jag spanat in i somras - nu 199kr istället för 399...
Suktade även efter en jättefin blus på Kappahl - deras märke Hampton. Jag får ta den nästa gång!

Vi hann med en fika och det var skönt att det fanns Taco-rester när vi kom hem!

Efter att jag gjort rårörda(datorn vill skriva "tårögda" hela tiden...) lingon blev det mys i soffan med ett avsnitt av Morden i Midsommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar