tisdag 3 september 2013

Fotbollskväll!

Ikväll hade Edvin sista träningen och vilken träning!!!
Sex pappor och en mamma(JAG) spelade mot IKViking P02
Inga avbytare hade vi - men det hade barnen...
Jag hittade mina "gamla" fotbollsskor som jag köpte för ett antal år sedan när vi brukade spela fotboll på fredagskvällarna i Sunnemo(jag tror jag var med tre gånger)
Jag har aldrig spelat fotboll som barn MEN vad roligt det var!!!
Kan lova att det var jobbigt och att jag kommer vara stel imorgon!
Matchen slutade oavgjort och jag lyckades göra ETT MÅL!!!
Hur många Henric petade in har jag ingen aning om!?

Roligt hade både vi och ungarna iallafall :0)

Som avslutning (utom matchen) blev det straffar och vi blev "Familjen Stolpskott" - alla tre satte straffarna i höger stolpe...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar