söndag 19 januari 2014

Summering av veckan!

Torsdag och fredag tillbringades på Karlstad universitet med uppstart för Förskolelyftet II om "Naturkunskap & Teknik". Känns skönt att vara igång med studier igen! 
Första dagen bjöds vi på lunch och jag hade beställt LCHF. God och bra mat med både närproducerat och ekologiskt men dock alldeles för lite fett för min kosthållning...till efterrätt var det en chokladpannacotta med hallon och jag fick hallon med grädde, vilket var bra om de inte sötat hallonen med honung...
På fredagen åt jag på salladsbordet där man får plocka själv och det blev räkor, kyckling, fetaost och annat indränkt i olivolja!

Efter lite inköp på Ikea åt jobbet kom jag hem helt slut till Kungsjöbacken där Alvina, Edvin och fem hungriga killa väntade på mat...hade de inte varit där hade jag garanterat somnat i soffan inom 10 minuter men nu stekte jag två kilo kyckling som serverades med grönsaker i tortillabröd!
Bjöd även Isa på mat och tog några glas Lindeman bin40.

Lördagen bjöd på hockeyträning och efter den sov jag 1,5 timme(fast det var sonen som tränat...)
Veckan tog ut sin rätt...
Vid 19.30 tog jag och barnen sparkarna bort till Isa och åt tacos.
Magiskt att sparka sig hem i måljuset!


Idag blir det lite städning och tillagning av veckans matlådor!
Har även sötnosen Aamal här en stund <3
Henric är påväg hem från en jakthelg på Väddö.


Veckans planering:
Måndag
Jobba 8.15-13.30
14-? Handleda två arbetslag i IPad
18.30 Zumba/styrkepass

Tisdag
Jobba 6-13.45
Simma eller massagestolen(eller båda!)

Onsdag
Jobba sista dagen på det fackliga projektet

Torsdag
Jobba 7.30-16
Promenad

Fredag
Jobba
6-13.30
Promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar