tisdag 1 april 2014

Tisdag

Igårkväll var det avslutning på Zumba/styrkepasset.
Vi diskuterade lite inför sommar och höst och kanske blir det så att hjälper till att köra lite aerobicspass?! 

Idag har jag suttit på rumpan hela dagen på fackets expedition. Mycket intressanta diskussioner.
Tänkte ta en joggingtur när jag kom hem men kom på att jag har lönesamtal imorgon som jag behövde förbereda. Det blev även läxläsning med sonen och tillagning av kvällsmat/matlådor.

Nu sitter jag i soffan och funderar på pm jag kanske skulle gå och lägga mig...
Gick upp 5 i morsech har inte tagit nån "powernap" idag. Är verkligen skönt att vakna pigg tidig på morgonen och sedan vara gott trött på kvällen.
Har nästan slutat titta på tv...satt ju ändå bara av tiden och zappade runt...

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar