tisdag 1 juli 2014

Helgen som gick

Fredagen tillbringades i Karlstad. Inköp av diverse "småplock": rullgardin till Alvi, fotbollsbenskydd till mig, lite kläder till Edvin, glödlampor, glas för bubbel och lite annat.
Lunchen åt vi på Texas Longhorn som jag velat besöka en längre tid - deras revbensspjäll var jättegoda och det var inga problem att byta potatisen mot lite grönsaker!

Lördag morgon klockan 7 gicka jag upp och bakade två "sockerbomber" till Edvins firande: en Ricecrisptårta med chokladcreme och en Bananofeepaj. Mor & far och syster &Peter kom på besök med presenter.
Vid 18 gick vi till "Prästgårn" och blev bjudna på kallskuret och diverse drinkar - kan erkänna att jag var en aning rund under fötterna när jag försökte hålla mig under makens paraply på vägen hem... ;0)

Som vanligt när jag druckit lite för mycket vaknar jag tidigt och kan inte somna om - 6.00 var jag pigg som en lärka om än lite yr...

Firade Edvin som fyllde 12år med frukost på sängen och sen fika med farfar. 
Skulle se Henrics fotbollsmatch men blev tvingad in i bilen efter första halvlek av alla miljarder knott...

Nu har det varit jobb i två dagar och har två dagar kvar denna vecka. Semester på fredag och 30-årskalas till helgen. Sen en vecka kvar till fyra veckor semester! :0))

Nu väntar jag på det fina vädret så jag kan grilla min mat varje dag! Passar LCHF mycket bra tycker jag!!!

Ikväll blev det dock te-mys i ruskvädret...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar