onsdag 9 juli 2014

Nedrans förkylning...

Tror inte jag varit ordentligt förkyld på flera år men efter att Henric hostat och snörvlat i över två veckor fick jag oxå bacillen...
Började förra onsdagen med ont i halsen och sen gick det ner i bröstet...hosta och hes + en sprängande huvudvärk.
Ingen tillgänglig vikarie så det var bara att jobba på.
I morse var jag nära att ge upp. Hostat konstant hela natten och trodde ej jag skulle ta mig ur sängen...
Idag har jag gått runt med en kall blöt handduk på nacken mot värmen(29grader idag!)
Efter lunch kände jag mig faktiskt bättre?!
Kanske var det kulmen inatt/morse?

Nu är jag mest hes och lite trött.
Kunde inte låta bli att ta ett kvällsdopp...
Sitter just nu framför Morden i Midsommer med grillad kyckling och coleslow i magen.

Två arbetsdagar kvar och sen: SEMESTER!!!

Ikväll var det Ziddes tur att bada.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar