torsdag 4 september 2014

Tillbaka!

Det blev en bloggpaus under semestern....och resten av sommaren med tydligen!
Vilken underbar sommar vi haft!
Semester för mig är att få vara HEMMA i mitt hus, i min by och dricka morgonkaffet på verandan, tillbringa dagarna på Beachen och umgås med goda vänner på kvällarna utan att behöva bry sig så mycket om vad klockan är...

Att det nu går över i höst gör mig inget alls då det är "min årstid" <3
Skolan har börjat och jag har nu en prins i åk 6 och en prinsessa i åk 9...herregud vad ungarna växer!!!

Börjar få till lite rutiner efter ledigheten men husets insida har grott igen under denna varma sommar som spenderats mycket utomhus - måste ta tag i höststädningen!

Idag har jag och barnen fixat matsedel för kommande två veckor då Henric är i Norrland på jakt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar