lördag 13 december 2014

Julens månad är här🎄

Som vanligt har livet rullat på alldeles för fort...
Denna höst har varit fylld av jobb, möten, aerobics, bandyträningar och skjutsande hit och dit. Roliga saker men när tid för reflektion och ro inte finns går saker på rutin och det är inte alltid "bra rutin"...

Jag äter fortfarande aldrig ris, pasta, potatis eller mjöl.
Avstegen har dock varit alltför många sen i somras och då i form av socker: cider och ibland godis.
Fettintaget är alldeles för lågt och inspirationen att laga varierad mat har varit bortblåst...
Kände att jag skulle titta in på bloggen för inspiration - här har jag ju många av mina recept samlade!

December månad är ju inte direkt lugnare med julkonserter, lucia, pynt och möten.
MEN jag ser fram emot lite ledighet under julen och ska dra lite i handbromsen nu för att komma i harmoni med kropp-själ-tanke igen!

Dagens mat:
9.00 Kaffe med kanel, grädde och cocosa
16.00 Tacosoppa med ost & créme fr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar