söndag 27 februari 2011

21 januari - Fredagkväll

Från min gamla blogg:
Har äntligen landat i helgens lugn...
Barnen och jag tog en tur till badhuset och sen blev det veckohandling - eftersom maken får lön den 20:de så brukar det bli extra mycket handlat då - passar på att köpa sånt som behövs för hela månaden.

Nu är i allafall kylskåpet fyllt med mozarella, parmesan, salami, grädde, creme fr, blomkål, lök i alla tänkbara former, avocado, bacon, ägg och en massa mer!!!

Imorgon ska jag skriva klart veckans matsedel för att få lite ordning på tillvaron...

Barnen är utfodrade och sitter framför "Let's dance" - själv funderara jag på ett glas rött i väntan på att Älskling kommer hem efter ett låååångt skift...

Hämtade "Matrevolutionen" och Skaldemans "Ät dig ner i vikt" som jag beställt från AdLibris.
Imorse saknade jag "100åringen som klev ut genom fönstret..." som tog slut igår men började lyssna på Lars Keplers "Hypnotisören" - verkar lovande!

Verkar som jag fått ett nytt "intresse" ?!
Har börjat sticka en halsduk som enligt mina barn ser ut som en gräsmatta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar