söndag 15 januari 2012

Söndag kväll

Det har varit en lång och jobbig vecka...
En tragisk början på det nya året...
 
Imorgon börjar en ny vecka och jag hoppas att den blir bättre än denna...

Hela kroppen känns manglad och hjärnan känns som seg kola...
 
Många ledsna stunder har det varit och många tårar har fällts...

Nu är han i alla fall begravd
min käre ♥ IVAN ♥

När jag kikar ut genom mitt lilla köksfönster så ser jag det lilla ljuset borta vid skogskanten...
 

TACK till SVÄRFAR som tog hand om Ivan och gjorde en fin låda som vi kunde begrava honom i

TACK till LENNART som kom och hjälpte oss gräva vid skogskanten

TACK till MAGNUS som hjälpte oss begrava vår älskade Ivan

TACK alla ni andra för alla tröstande ord

Nu måste vi fortsätta framåt och minnas de fina stunderna - R.I.P. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar