måndag 16 januari 2012

Dagens vikt

Funderar på vad jag åt igår för idag vaknade jag helt svullen i hela ansiktet...
Kom på att jag nog glömde äta middag...???
Gick upp med Henric på morgonen och åt fyra finncrisp med "Käringröra" på vid 6.30.
Äter aldrig finncrisp men igår var ingen bra dag så de slank ner...

Hade ju kvar taco rester och barnen åt vid 13.00 och sen åkte Alvi till en kompis och Edvin på julgransdans.
Jag sprang runt i huset och försökte packa ner julen samtidigt som jag spanade ut genom fönstret för att se om minigrävaren grävde igen det som var kvar efter att vi grävt lite för hand - mycket stressande...
På kvällen åt barnen pannkakor och jag tog lite "käringröra" som fanns kvar.
Tror att jag åt två bitar av Katrins bröd nån gång på em - ingen bra matdag helt klart!!

Nej kom igen nu - ryck upp mig!!!

Dagens vikt: 73,9kg
+ 0,1kg sen förra veckan
Men jag är nöjd ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar