fredag 6 januari 2012

LCHF: Att gå på fest

Ikväll är det 50årskalas!
Har ingen aning om vad som serveras till mat men vet att på dessa kalas brukar det varar långa sittningar med underhållning mellan rätterna,
Vi ska på lite ”förfest” vid 16 tiden och då ska jag vara ”ny-äten”
Tänkte ta med lite BeaSmör för jag misstänker att det blir nåt med kött och antagligen potatis i nån form till – sallad finns det säkert men jag behöver FETT!!!
Några ostrullar med salami om jag inte kan äta förrätten och efterätten hoppar jag över helt!

Tur att jag har mina Frozzypack som håller maten kyld ett antal timmar – lätt att få med i väskan oxå!

Oj – höll på att glömma alkoholen...
Jag kör rött vin till maten och nån Vodka med citron och Sprite Light på nattkröken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar