onsdag 18 januari 2012

Träningsvärk...

Efter gårdagens PW/joggongtur när jag "lyssnade på min kropp" har jag en hemsk träningsverk...

Kopplade ju bort men hjärna en stund och det är ju den som "kommer ihåg" att jag inte springer på asfalt för jag får så ont i kroppen... Ja ja det går över och jag känner att jag lever!

Min tanke var att jag nu skulle fixa musiken till mitt step up pass imorgon men det blir ändrade planer.
Måste köra upp Alvi med kompisar till Innebandyträningen då han som skulle skjutsa upptäckte att bilen gått sönder...

Skit oxå - jag som trodde jag skulle komma i säng tidigt idag...

 
De senaste nätterna har varit drömlösa och det har känts som jag bara blundat och klockan ringt...5-5½ timmes sömn per natt är alldeles för lite för mig känner jag...

Passar på att äta kvällsmat nu så att det inte blir så sent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar