söndag 12 augusti 2012

Borta bra - men hemma bäst!

Då var man tillbaka hemma i Älskade Gräs!
En mycket trevlig helg i Rättvik på Laikaträff och utställning.
Tur att det är vardag igen imorgon - denna helg blev en sockerkick då jag totalt drack 6 cider och åt tre kulor glass...mår inte bra efter det!
Rastlös i kroppen och "uppe i varv" - eksemet blossar lite extra...det blommade upp lite efter förra veckans halsont men det är snart ok igen...HOPPAS JAG!

Nu har jag ätit kalla grillad älgfransyska och doppat direkt i en burk Lallerstedts Beasås... ♥

Imorgon startar HÖSTUTMANINGEN som jag är med i - tänkte ta några sega kilon som vägrar släppa under de kommande åtta veckorna!

En vecka kvar av barnens sommarlov och jag ser fram emot en underbar höst - HÖSTEN ÄR MIN ÅRSTID DET!!!

1 kommentar:

  1. Kikar in via höstutmaningen och hejar på dig.. ska bli skoj att följa er alla och få pepp att ta dessa sista kilona nu :-)

    SvaraRadera