söndag 12 augusti 2012

Trevlig kommentar från Maria!

Åh vad roligt det är med kommentarer i bloggen!
Denna fick jag häromdagen:

Vilken härlig blogg du har.
Blev jätteglad att jag hittade hit, kommer att följa den och se vad du bloggar om i fortsättningen
Äter själv LCHF sedan juni och ska gå ner nästan 27 kg.
Din blogg inspirerade mig mycket!
Hoppas att det är ok att jag har lagt till din blogg i "LCHF - bloggar jag läser" på min blogg.
Många smarriga recept du har!!

Ha det gott !!
/ Maria





Maria bloggar på: http://tillettlattareliv.blogspot.se/

Kul att inspirera andra!
Nya recept är det lite dåligt med men det finns en hel del i menyn till vänster...!
I början när jag lade om kosten letade jag/provadejag massor av recept men nu blir det mer att jag lagar samma - det behövs inte så många varianter egentligen...
Sen åt jag ju ganska lika innan men jag har plockat bort potatisen(ris & pasta åt jag mycket sällan - INTE GOTT!) och söta tillbehör.
De rätter jag alltid lagat men gjort "mer LCHF" lägger jag ut och märker att jag är en "periodare"...
Äter vissa maträtter flera gånger under en tid för att sedan laga nåt annat och glömmer bort vad som var så gott innan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar