onsdag 22 augusti 2012

Onsdagen till ända...

Ännu en intressant dag på KaU till ända!
Nu blir det att läsa böcker - uppgifter varje vecka!
Slutade vid 15.00 idag och åkte in till city och kollade på lite kläder till mig.
 

Hösten är ju min favorit bland årstider och jag gillar att jag kan "sätta på mig kläder utan att bli så varm"...

Köpte mig ett par snygga grå byxor, en mörkgrön blus och en svart kofta med lite "rysch".

Ska städa min garderob och ta bort sommarkläderna + annat jag inte använder.

När jag köper nytt ska jag fundera igenom om jag verkligen behöver det och se till att det finns plagg som passar ihop.

Mina önskefärger i höst är: svart, mörkgrå, mörkgrön, puder rosa och vit



 

Dagens mat:
6.30 - Kaffe med cocosolja

12.00 - kyckling, räkor, soltorkade tomater, feta, mozarella, oliver och massor av olivolja

22.00 - två älgbiffar, en avocado & bea

Han med en 30min promenad med hunden straxt efter 21!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar