fredag 21 september 2012

FREEEEDAG!!!

Jaha...då har man varit utan internet igen...BUUUUU!

Summerar:
Onsdag kväll - sjukt taggad inför första Aerobicspasset!!!
Jag har ju kört StepUp i vår bygdegård de senaste åren men kände nu för att byta lite så det blir "AEROBICS by MALLAN" onsdagar fram till jul.
Härligt att få röra sig till medryckande musik!!!

Torsdag - sov dåligt igen - ont i min hud - eksemet läker men huden blir hård och osmidig...
Skulle varit på en obligatorisk föreläsning på kvällen men kände att jag måste få sova annars orkar jag inte jobba fredag...

Fredag - SOV GOTT inatt!!!
Gick upp 4.45 så det blev inte så många timmar men det var "kvalité" på dem.
Jobbade 6-13.30 idag och har nu landat på hemmaplan!
Sjuk träningsverk idag - jag VET var mina insidor på låren sitter - HELA TIDEN!!!

Gjorde dagens goda gärning på väg hem när jag hjälpte en tjej vars bil kokat med att rulla bort bil + hästsläp till närmsta parkeringsficka/busshållplats!!!

Såg på FB att jag fått delat första pris i OPI´s hösttävling(nagellack) - kul och spännande att se priset!!!

Nu ska jag skriva shoppinglista och sen ta med sonen + kompis till badhuset, sen hämta dotterns kompis som ska sova här inatt.
Henric jobbar em så vi hade "fredag" igår med Tacos och familjemys - får se vad det blir för mat idag?!

Äntligen kommit på vad min Älskade Mamma ska få i 60-årspresent ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar