söndag 9 september 2012

Söndagen till ända...

Åh jag blir galen på NET1...
Inget internet halva dagen igår och samma skit idag..:0((
Skulle diskuterat med min arbetsgrupp på Förskolelyftet ikväll via It's men det missade jag...

Annars:
Gick upp 7.00 och fixade frukost till Edvin som hade sista fotbollscupen i Hagfors.
Jag fick snällt åka till slaktboden och arbeta första halvan av dagen :0)
Dammsög hela golvet med grovdammsugare och målade sen med en oljefärg som gjorde mig yr och illamående...
Hem för en snabbdusch och sen iväg på fotboll.
Flera av barnen och föräldrarna åt på pizzerian efteråt.
Jag frågade om jag kunde få en tallrik med bara kebabkött och starksås - mannen i kassan svarade glatt JA... Men när jag sen blev serverad var mer än halva fatet fyllt av pommes frites...
Ja ja - mina bordskamrater blev glada iallafall - de fick "förrätt" medan de väntade på sin mat - jag skrapade till mig köttet och såsen!
Lennart funderade på att "hacka min blogg och lägga ut vad jag EGENTLIGEN äter"... :0))

Mitt mål för kommande vecka är MER SÖMN!!!
Går upp mellan 05.00-05.45 varje dag och kommer aldrig isäng före tolv...
Nu ska jag släcka senast 22.30!!!
Bäst att fixa med det sista...16min till läggdags!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar