onsdag 20 februari 2013

LCHF: Dagens mat

Idag blev det faktiskt frukost!

8.00 Turkisk yoghurt med kanel och valnötter

11.30 Räkpaj
16.30 Lite glass

20.00 Ost&Pastramirullar med Mandelsmör

Önskade att jag hade orkat laga en kopp te oxå men latmasken kom fram så det blev det näst bästa: ett stort glas vatten med citron.

Känner mig "sjuk i bröstet"...ont när jag andas men ingen direkt hosta än...vill INTE bli sjuk!
I med D-vitamin och extra Omega3 så blir det nog bra!!!

Har fixat allt med hundarna och ser fram emot nästa helg då det bara är fyra att mata istället för nio...
På fredag levererar vi allafall tre av fyra valpar :O)

Annars har jag tvättat och eldat skräp - mitt nya kvällsnöje - eldar alla kissiga tidningar i tunnan framför uthuset - mysigt att se lågorna mot den mörka himlen!

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar