tisdag 14 maj 2013

Tisdag kväll!

Då har det redan gått två dagar av denna vecka...
Igår fick jag hjälp att byta ljuddämpare på min V70 och barnen var på scouter.

Valpen Rota har börjat bli tryggare och nu kan man lämna köket utan att hon ylar ihjäl sig...
Hon är som alla andra valpar vi haft - sover i en stor plastbur på natten och lägger man en handduk över är hon som en papegoja - god natt!
Under helgen satte vi upp nät som avgränsade en stor del av gräsmattan på baksidan av huset - nu är det bara att öppna bakdörren och släppa ut henne så kan hon springa sig trött utan att känna sig instäng.

Jobbat två dagar - kändes ovant med FEM arbetsdagar denna vecka ;0)
Imorgon ska jag på kurs med Lärarförbundet på Dömle herrgård - intressant!

Tillbaka på jobbet på torsdag firar vi Förskolans dag och på fredag fyller kära far 68 år - GRATTIS I FÖRSKOTT!

Lördagen startar med arbetsdag på slaktboden och på kvällen är det taklagsfest där.
På söndagen spelar Edvin match i Deje med Viking P11.

...så jag vet vad jag har att göra även denna vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar