söndag 27 oktober 2013

41...

Brukar aldrig fundera över min ålder...förutom på själva dagen då...när man ska lägga till ett år...
Slutade absolut fylla år föra året - men om jag skulle säga hur jag känner mig så tycker jag att 27 var en bra ålder som passar mitt sinne...tror jag!!! :0))
Ja - man blir väl inte äldre än man gör sig och livet börjar ju vid 40 enligt vissa så det är bara att gilla läget!

Mina kära grannar på Sandäcken & Tjärntorp tyckte iallafall att 41 var något att fira - det blev en trevlig kväll med en bit av Jennys fällda älg, ugnsrostade grönsaker & kall beasås.
Öppnade en flaska Thelema shiraz 2007(nr 89902) 
Beställningssortiment på Systembolaget 179kr - rekommenderas det varmaste till en nystekt köttbit!

På fm igår hämtade jag Edvin som varit på läger och körde honom till hockeyträning.
Under tiden passade jag & Alvi på att handla lite i Hagfors.
Mycket bra utbud på klädfronten tycker jag - man behöver inte åka till Karlstad utan hittar allt där!
Trevligt bemötande av personalen oxå!

Vi hann med Cecilias, Modeboden, Julias & Annes.
Fick ju mina byxor från Isay som jag suktat efter av Henric och ville hitta något till.
Köpte en "guldig" tröja på Cecilias(Soya concept) och hittade en snygg cardigan(Vero Moda) på Julias med matchande färg och en snygg kedja instickadi kanten.
På Modeboden köpte Alvi en fin vit spetstop som jag fick löfte om att låna nån gång + en fin beige blus till mig med 70% rabatt. När hon sen skulle köpa mascara på Annes hittade jag ett linne(Culture) med spetskant i samma bourgognefärg som byxorna.
Vi luktade även på Rihannas nya parfym Rogue och blev helt sålda...
Cecilias, Modeboden & Juliaslämnade dessutom 20% rabatt på ett plagg detta veckoslut!

Kommande vecka är det höstlov för mina ungar och själv har jag tagit semester på onsdag!
Ha det gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar